eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank robi sobie jaja - problemy z duplikatem karty kredytowej › Re: mBank robi sobie jaja - problemy z duplikatem karty kredytowej
  • Data: 2008-08-05 20:45:30
    Temat: Re: mBank robi sobie jaja - problemy z duplikatem karty kredytowej
    Od: bokomaru <b...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bankokształciuch wrote:
> [...]

    mnie przeczołgał swego czasu Multibank. Żenada.
    raz nie chciał uznać reklamacji płatnosci dokonanej przez złodzieja,
    ktory podpisal sie kulfonami całkowicie roznymi od oryginalu (mialem
    podpis Pierwsza litera imienia + nazwisko, zlodziej (kasjerka) podpisala
    sie calym imieniem i nazwiskiem). Prawnik oparl sie na tym, ze nie
    dysponuje oryginalem skradzionej karty wiec nie ma wzoru podpisu
    (szczegol ze z tego punktu mieli kopie slipa sprzed 5 minut z moim,
    niekwestionowanym przeze mnie podpisem). niedorzecznik bankowy poparł
    stanowisko banku.
    calosc zbiegla sie z kradzieza dowodu osobistego; chcac zamknac konto w
    tym parabanku poszedlem z paszportem. Nie chcieli mi wyplacic pieniedzy,
    bo konto otwieralem z dowodem osobistym, ktory uniewaznilem, paszport to
    bylo za malo zeby zamknac konto i zabrac pieniadze.

    obsluga sytuacji awaryjnych - ŻENUJĄCA. Łącznie z sugerowaniem, ze sam
    sie okradlem. to bylo 3-4 lata wstecz, ale od tamtej pory omijam z daleka.

    --
    bartek