eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowych › Re: mBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowych
    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowych
    Date: Thu, 19 Feb 2004 13:11:36 +0100

    On Thu, 19 Feb 2004 10:14:48 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >No popatrz jak sie zdenerwowales. A ja skopiowalem jedynie to co Ty caly

    Hehe, ciagle mylnie mnie oceniasz. Wlasnie ja celowo napisalem Tobie powyzej
    dokladnie w takim stylu jak Ty mi czesto odpisywales i jak widze podzialalo -
    zdenerwowales sie - teraz juz wiesz jak traktujesz swoich adwersarzy, mam
    nadzieje, ze te lekcje zapamietasz i wyciagniesz z niej wnioski.

    >czas uprawiasz. Czysta demagogie, obrazajac wszystkich na lewo i prawo. Sam

    Nic podobnego, niejednokrotnie podawalem konkretne przyklady, konkretne cytaty,
    a w tym watku odnosilem sie do konkretnych zapisow ZDPB, natomiast to co
    napisales w poprzednim poscie bylo w wiekszosci bez skladu i ladu, napisane na
    odwal sie.

    >Nie licz jednak na zadna moja dalsza z Toba polemike.

    Jak masz zamiar pisac byle co i byle jak to nie licz na polemike ze mna.