    From: dizel <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
    Date: Thu, 09 Jun 2011 21:09:54 +0200

    On Thu, 9 Jun 2011 09:38:39 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny
    <r...@g...com> wrote:

    >Osobiscie mam BARDZO NIEMILE wspomnienia z tego jak 2 miesiace temu
    >bankomat Cash4you sie "zawiesil" i kasa, kilkaset zlotych zostalo
    >WSTRZYMANE na 3 TYGODNIE! I jeszcze to bylo w okolicznosciach naprawde
    >PILNEJ potrzeby i dzwonilem do mLinii i blagalem o ODDANIE MI moich
    >pieniedzy! Odpowiedz mBanku byla mniej wiecej taka: "WAL SIE PAN - TO
    >TYLKO Pana zasrany problem, ze pieniadze ZNIKNELY z eKONTA NASZEGO
    >mbanku!"

    to wina bankomatu skoro w DB masz wypłaty za free więc mogło ci się to
    przytrafić również w DB korzystając z bankomatu CfY, natomiast co do
    reklamacji to się nie będę sprzeczał bo niewiem czy w DB oddają odrazu
    pieniądze czy trochę to trwa jak w mbanku

    >Teraz mam konto DBnet, jak na razie nie widze problemow i licze na
    >wyzsza KULTURE bezsprzecznego niemieckiego synonimu.

    wszystko do czasu

    >A DeutscheBank, DBnet?? Tylko prosze precyzyjnie i bez DEZINFORMACJI -
    >co jest NIE TAK?

    uważam że mbank ma zdecydowanie lepszy system transakcyjny niż DB, nie
    bronie mbanku, ale w DB też musisz zrobić jedną transakcję w miesiącu
    bądź wypłatę z bankomatu aby konto było darmowe
    zresztą uważam że karta jest do tego żeby z niej korzystać, jeżeli
    ktoś nie ma tyle pieniędzy żeby zrobić 100pln miesięcznie płatności
    kartą to po co mu wogóle konto w banku a przedewszystkim karta?? i
    prosze nie pisać że do wypłat z bankomatu, jak kogoś nie stać żeby
    zapłacić 24pln / rok za kartę jeśli z niej nie korzysta to niech
    lepiej trzyma pieniądze w skarpecie a nie w banku