    From: "Q" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
    Date: Thu, 9 Jun 2011 22:16:24 +0200

    > uważam że mbank ma zdecydowanie lepszy system transakcyjny niż DB

    "zdecydowanie" - tylko tyle? :)

    System easyNET w porownaniu do mBanku
    ma sie jak maluch stojacy na szrocie do Bugatti Veyrona.
    Tego sie nawet nie da porownywac.

    DB jest offline'owym bankiem, w ktorym czas stanal jakies 10-15 lat temu.
    Pisalem juz co mi odpowiedzieli czy i kiedy wprowadza hasla sms'owe? :)
    Albo jak dostalem dwie _sprzeczne_ odpowiedzi z ich infolinii?
    Co tam jeszcze... - brak mozliwosci zdefiniowania zaufanych
    kontrahentow / przelewow - tak mnie to wtułwiło,
    ze karte zdrapke (TAN) wydrapalem cala jeszcze w pierwszym dniu posiadania
    :).
    Sporo tego - az nie chce mi sie pisac...
    Z tych nerwow az zapomnialem dlaczego w ogole mam tam konto? :)

    > bronie mbanku, ale w DB też musisz zrobić jedną transakcję w miesiącu
    > bądź wypłatę z bankomatu aby konto było darmowe

    Nie porownuj wyciagniecia 10zl z _dowolnego_ bankomatu
    z przemieleniem 100zl bezgotowkowo (choc fakt - to malo :),
    no i te nie-wszystkie bankomaty gratis.