  • Data: 2009-01-10 05:25:53
    Temat: Re: mBank szykuje się do recesji czy do zniknięcia?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale przez lata klient ktoremu znudzil sie Multi
    > zamykal konto aby nie placic za prowadzenie. To powodowalo,
    > ze przez lata miedzy powstaniem Multi do czasu wprowadzenia
    > bezplatnych rachunkow w Multi nie narastala bardzo
    > liczba martwych kont. Co innego w mB.

    Nie do końca mnie to przekonuje jednak mimo wszystko. Ja tam lubię sprzątać
    po sobie.

    > Z ego co kojarze to AQ jest darmowy przy wplywach
    > od 5 000 PLN albo odpowiednim osadzie albo kredycie.
    > Innych sposobow nie znam. Pewnie dla prawdziwych
    > VIPow jest zwolnienie z oplaty bez takich warunkow,
    > tylko co to za VIP jak nie ma wymaganej sumy:)

    Istnieje taryfa 13/13 zwana też backoffice. Multibank może Ci zaproponować
    AQ z wszelkimi jego dobrodziejstwami ale bez konieczności wpływu tych 5000.
    VIP to osoba, której bank - z różnych powodów - daje preferencyjne warunki
    chcąc, aby korzystała z jego usług.

    > Wystarczy raz na jakis czas sprawdzac strone mB, albo grupe
    > czy inne forum. Dla tych co nie pamietaja co sie dzialo
    > poelcam przejrzenie archiwum grupy z czasu gdy mB
    > wprowadzil oplate za przelewy.

    No tak, tylko jeśli ktoś nie sprząta po sobie to wkrótce może się okazać, że
    musi sprawdzać mB, pocztowy (bo do killera zakładane jest konto do lokat -
    darmowe), OKO w ING, bo kiedyś założył 8% 3M i zostało, multi bez karty,
    lukasa, Getina i pewnie kilka (-naście) innych banków. Ja tam mam ciekawsze
    rzeczy do roboty :-)