  • Data: 2009-01-10 05:38:28
    Temat: Re: mBank szykuje się do recesji czy do zniknięcia?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na wstępie prośba. Możesz zacząć cytować jakoś po ludzku? Względnie
    zapoznać się z jakimś prawdziwym czytnikiem?
    ----------------
    Niestety nie mogę - przy Twoich listach outlook nie wstawia mi ">" przy
    odpowiedzi.

    Tematem były nowinki a nie ich wyniki, więc bądź łaskaw trzymać się
    tematu. Poza tym możesz mi napisać, który to bank, przed mbankiem, miał
    np w ofercie zakup ubezpieczenia OC przez klienta z poziomu www?
    ----------------
    Nie mogę też wskazać drugiego banku na "m", z czerwonymi barwami, bez
    placówek i z delfinem na karcie. Kurczę... rzeczywiście mBank prekursor.

    > Wpłatomaty to koszty dla banku. I to znaczne. Tak znaczne, że zaczęto
    > je likwidować w miastach nawet rzędu 100-150 tys. mieszkańców.

    Idąc za Twoją zabójczą dedukcją to mam pytanie. Po co je w ogóle
    wprowadzali? Nie mają co z pieniędzmi robić czy może ktoś im kazał?
    Ale już to tłumaczyłem. Sytuacja 5 lat temu była inna niż teraz w materii
    możliwości wpłaty do mBanku gotówki.

    Skoro klient ma w banku X darmowe przelewy to po co mu w takim razie
    mBank?
    Makler, SFI, OC, AC, telefon... kto go tam wie - wiele jest powodów. Dla
    mnie stabilność i nadal całkiem niezłe oprocentowanie.