  • Data: 2012-09-18 18:07:22
    Temat: Re: mBank ujawnił tajemnicę bankową
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-18 12:15, xbartx pisze:

    > Do publicznej wiadomości?
    Tak, każdy kto miał przesyłkę w ręce mógł się zapoznać z informacjami
    nie przeznaczonymi dla niego.

    > Jeśli wystąpi szkoda?

    Na razie bank ujawnił tajemnicę, nie wiem jeszcze jakie mogą być tego
    konsekwencje i czy wystąpi szkoda.

    > "Milczący głupiec uchodzi za mędrca".

    Racja. Dlatego niektóre osoby wypowiadające się w tym wątku mogły dwa
    razy się zastanowić przed wysłaniem odpowiedzi. Póki co była tu jedna
    sensowna wypowiedź gdzie ktoś oprócz mnie zauważył problem. Reszta
    bezinteresownie - mam nadzieję - zaczęła o wycieczki osobiste niemające
    nic wspólnego z meritum wiadomości na którą odpowiadali.

    > EOT

    również