  • Data: 2004-09-02 12:05:17
    Temat: Re: mBank - ukryte oplaty
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja właśnie wyobraziłam sobie Ciebie jako potulnego barana beczącego
    > posłusznie to co mówią cwane marketoidy:)

    Niestety jestem Bykiem ale to tylko 1 miesiac roznicy :)
    marketoidy moga mowic co chca. JA PODPISUJE umowe o korzystaniu z karty i na
    dodatek to czytam.
    Wiem wiem glupi jestem po co czytac. W mojej umowie i regulaminie JEST TAKI
    ZAPIS.

    > E, dlaczego? Jeszcze przecież nie wyzwałeś mnie od hitlerowców.

    A dlaczego mialbym Cie wyzwac ? W przeciwienstwie do niektorych nie reaguje
    agresja
    (no w koncu jak to ladnie ujelas "potulny baran") to tylko taka projekcja
    wyobrazni.