    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - ukryte oplaty
    Date: 2 Sep 2004 20:09:59 GMT
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <ch6j9e$f7g$1@news.onet.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <ch7t66$q37$1@news.onet.pl>

    In article <ch7t66$q37$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Dobrze - w jakim banku masz glowne konto - popatrzymy, czy ten mowi prawde.

    Był już EOT, ale skoro zadajesz konkretne pytanie i konkretnie do
    mnie, to proszę:

    Nie bardzo wiem o czym masz na myśli pisząc "główne konto", może po
    prostu wymienię wszystkie: mBank, vw, lukas, Pekao, KB (choć to już
    praktycznie zdechło).
    Czy jak już popatrzyłeś na to, czy mówią prawdę, to zniknęło od tego
    mBankowe oszustwo, bo nie rozumiem jaki jest cel Twojego pytania.
    Czy masz zamiar po raz kolejny powtórzyć, że wszystkie banki tak robią?
    Jeśli tak, to niepotrzebnie, bo napisano to już tutaj wystarczającą
    liczbę razy.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę w pokerze po takim rozdaniu mówi się pas" - P.
    Macierzyński