eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)Re: mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)
    Date: Wed, 06 Jun 2012 22:17:42 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <jqodt7$fde$1@node1.news.atman.pl>
    References: <jqo30v$nu1$1@usenet.news.interia.pl> <jqoak3$i49$1@node2.news.atman.pl>
    <jqoca8$7pq$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.150.214.31
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1339013863 15790 91.150.214.31 (6 Jun 2012 20:17:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 20:17:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.7; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    In-Reply-To: <jqoca8$7pq$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:572911
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 06.06.2012 21:50, Pan Sowa pisze:
    >> I bardzo dobrze zrobiłeś. Ja z tymi oszustami też kończę - niech tylko
    >> rozpatrzą moją reklamację. Zamkne w pizdu 3 kredytowki, nie beda na mnie
    >> zarabiac mendy wredne.
    >
    > Jeszcze mnie namawiano na kolejny fantastyczny produkt z gatunku tych
    > nowych to jest mSaver :)
    >

    mSrajwer to już w ogóle hit. Według ich logiki np.:
    jeśli kupuję paczkę fajek za 13 zł - równanie do pełnych 10 zł, czyli 13
    zł za pety, 7 zł do skarbonki I ZARABIAMY!!!! Już teraz mam wrażenie, że
    mi pieniądze gdzieś znikają przy drobnych wydatkach, a co by dopiero
    było wtedy... Chory pomysł. Na poziomie mało kreatywnych, wąchających
    klej przed matematyką, gimnazjalistów. To już aliorowe oszczędzanie na
    rachunkach wydaje się być bardziej przemyślane i przyszłościowe.

    Ale jak "bank" robi takie numery, że nie zamieszcza na liście laureatów
    osób, które spełniły wszystkie warunki promocji, to już totalne
    kure%&two. Co by było gdybym nie złożył reklamacji? Dostałbym kupę.
    Klient z "opiekunem klienta" jest dla nich chyba jeszcze mniej warty niż
    normalny. Mówię dziś kobiecie na infolinii, że dzwonię cały czas tylko i
    składam reklamacje, nic pozytywnego prawie nigdy. Oczywiście
    wyprzepraszała. Wiem, że to nie jej wina, tylko idiotów u góry. Szkoda
    mi ich wszystkich. Powinni się leczyć. RIP!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1