eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank:: uwaga na Kontak z mLinią przez formularzRe: mBank:: uwaga na Kontak z mLinią przez formularz
  • Data: 2006-05-26 21:03:14
    Temat: Re: mBank:: uwaga na Kontak z mLinią przez formularz
    Od: "jonatan" <j...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Huckleberry wrote:

    >
    > Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w
    > wiadomości
    > news:9249127bd856517cd3826b8ce3673a81@krystian.i.jeg
    o.chomik...
    > > "Dziękujemy za wiadomość: [mBank] Rachunki: Pytanie o dostęp do SFI
    > > w rachunku eKONTO
    > > Przewidywany czas odpowiedzi wynosi 12 godzin. Wiadomość została
    > > wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.".
    >
    > Miałem fajną akcję. Dostałem takie powiadomienie w jakiejś sprawie z
    > banku na nieaktualny adres (zapomniałem to zmienić). Na tym adresie
    > mam ustawioną autoodpowiedź że adres jest nieaktualny. Więc moje
    > konto odpowiedziało chociaż automat prosił żeby nie odpowiadać. No to
    > automat mBanku po raz drugi że "Wiadomość została wygenerowana
    > automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać". I automaty nawiązały
    > korespondencję :D Nieźle się ubawiłem kiedy ściągnąłem po jakimś
    > czasie pocztę z nieużywanej skrzynki. Na końcu mail od "żywego"
    > pracownika: "prosimy o sprecyzowanie pytania". :DDD
    > pozdrawiam

    Tak, tak. mBank odkuwa się za bezprowizyjne lata i jeszcze nabija
    rachunki TP. Całkowity brak kontaktu z kompetentnym pracownikiem
    mBanku. Jedynie mlinia i znudzona pracownica po około 40 minutach
    rozmowy telefonicznej oznajmia, że właśnie coś jej się uszkodziło w
    systemie i najlepiej zadzwonić jeszcze raz do innego konsultanta.
    Zgroza!

    --
    jonatan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1