eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank:: uwaga na Kontak z mLinią przez formularzRe: mBank:: uwaga na Kontak z mLinią przez formularz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "jonatan" <j...@w...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank:: uwaga na Kontak z mLinią przez formularz
    Date: Fri, 26 May 2006 21:03:14 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <e57qei$4cu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <9...@k...i.jego.chomik>
    <e55017$jfb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dvo43.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1148677394 4510 83.19.252.43 (26 May 2006 21:03:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 May 2006 21:03:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.17.4.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:386613
    [ ukryj nagłówki ]

    Huckleberry wrote:

    >
    > Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w
    > wiadomości
    > news:9249127bd856517cd3826b8ce3673a81@krystian.i.jeg
    o.chomik...
    > > "Dziękujemy za wiadomość: [mBank] Rachunki: Pytanie o dostęp do SFI
    > > w rachunku eKONTO
    > > Przewidywany czas odpowiedzi wynosi 12 godzin. Wiadomość została
    > > wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.".
    >
    > Miałem fajną akcję. Dostałem takie powiadomienie w jakiejś sprawie z
    > banku na nieaktualny adres (zapomniałem to zmienić). Na tym adresie
    > mam ustawioną autoodpowiedź że adres jest nieaktualny. Więc moje
    > konto odpowiedziało chociaż automat prosił żeby nie odpowiadać. No to
    > automat mBanku po raz drugi że "Wiadomość została wygenerowana
    > automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać". I automaty nawiązały
    > korespondencję :D Nieźle się ubawiłem kiedy ściągnąłem po jakimś
    > czasie pocztę z nieużywanej skrzynki. Na końcu mail od "żywego"
    > pracownika: "prosimy o sprecyzowanie pytania". :DDD
    > pozdrawiam

    Tak, tak. mBank odkuwa się za bezprowizyjne lata i jeszcze nabija
    rachunki TP. Całkowity brak kontaktu z kompetentnym pracownikiem
    mBanku. Jedynie mlinia i znudzona pracownica po około 40 minutach
    rozmowy telefonicznej oznajmia, że właśnie coś jej się uszkodziło w
    systemie i najlepiej zadzwonić jeszcze raz do innego konsultanta.
    Zgroza!

    --
    jonatan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1