-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "jonatan" <j...@w...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: mBank:: uwaga na Kontak z mLinią przez formularz
Date: Fri, 26 May 2006 21:03:14 +0000 (UTC)
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 31
Message-ID: <e57qei$4cu$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <9...@k...i.jego.chomik>
<e55017$jfb$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: dvo43.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1148677394 4510 83.19.252.43 (26 May 2006 21:03:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 26 May 2006 21:03:14 +0000 (UTC)
User-Agent: XanaNews/1.17.4.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:386613
[ ukryj nagłówki ]Huckleberry wrote:
>
> Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w
> wiadomości
> news:9249127bd856517cd3826b8ce3673a81@krystian.i.jeg
o.chomik...
> > "Dziękujemy za wiadomość: [mBank] Rachunki: Pytanie o dostęp do SFI
> > w rachunku eKONTO
> > Przewidywany czas odpowiedzi wynosi 12 godzin. Wiadomość została
> > wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.".
>
> Miałem fajną akcję. Dostałem takie powiadomienie w jakiejś sprawie z
> banku na nieaktualny adres (zapomniałem to zmienić). Na tym adresie
> mam ustawioną autoodpowiedź że adres jest nieaktualny. Więc moje
> konto odpowiedziało chociaż automat prosił żeby nie odpowiadać. No to
> automat mBanku po raz drugi że "Wiadomość została wygenerowana
> automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać". I automaty nawiązały
> korespondencję :D Nieźle się ubawiłem kiedy ściągnąłem po jakimś
> czasie pocztę z nieużywanej skrzynki. Na końcu mail od "żywego"
> pracownika: "prosimy o sprecyzowanie pytania". :DDD
> pozdrawiam
Tak, tak. mBank odkuwa się za bezprowizyjne lata i jeszcze nabija
rachunki TP. Całkowity brak kontaktu z kompetentnym pracownikiem
mBanku. Jedynie mlinia i znudzona pracownica po około 40 minutach
rozmowy telefonicznej oznajmia, że właśnie coś jej się uszkodziło w
systemie i najlepiej zadzwonić jeszcze raz do innego konsultanta.
Zgroza!
--
jonatan
Następne wpisy z tego wątku
- 26.05.06 22:04 Huckleberry
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku