  • Data: 2007-03-09 10:08:35
    Temat: Re: mBank - uwaga na przelewy z zagranicy
    Od: jakub2000 <jakubola_usun@usun_wb.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mBank odpisał na moją reklamację. Przyznali się do niejasnej instrukcji
    w "Pytaniach i odpowiedziach". Ostatecznie zaksięgują przelew ! :)
    (okazało się że nadal czeka on w banku na zmianę danych odbiorcy przez
    moją klientkę - jest na to 7 dni). W każdym razie, w tej sytuacji nie
    będzie to konieczne i przelew zostanie przyjęty.

    Jak zapowiedział mBank, instrukcje dotyczące przelewów zagranicznych
    zostanie poprawiona.

    Nie spodziewałem się pozytywnej reakcji. Jestem im wdzięczny za
    rozwiązanie problemu.

    Dzięki wszystkim i do następnego razu,
    Pozdrawiam,
    Arek