  • Data: 2007-03-09 09:33:24
    Temat: Re: mBank - uwaga na przelewy z zagranicy
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale przelewy miedzynarodowe sa sprawdzane DOKLADNIE i MUSI SIE WSZYSTKO
    > ZGADZAC.
    > Powyzsza wypowiedz udowadnia, ze nie wiesz o czym piszesz.
    > INNY jest regulamin przelewow krajowych a inny miedzynarodowych.
    > To nie brak konsekwencji tylko rozne regulaminy

    Regulamin ten sam, ale
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_rac
    h_biezacy.html#c1
    §34.
    "mBank ma prawo do odrzucenia przelewu walutowego/ zagranicznego
    przychodzącego w przypadku braku zgodności numeru rachunku oraz danych
    odbiorcy przelewu z danymi zarejestrowanymi w mBanku"
    i dziwi mnie to "prawo do odrzucenia" skoro jest to ich obowiązek.