  • Data: 2004-03-18 10:10:22
    Temat: Re: mBank vs. VW Bank
    Od: "Konrad Kwiatkowski" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zlotowinfo" <a...@j...pl> wrote in message

    > i jak ci już powiedziano
    > bardzo niebezpieczne

    Jesli sie swiadomie korzysta z komputera to wystarczajaco bezpieczne...
    glownym niebezpieczenstwen nad ktorym sie ma sie zadnej kontroli jest
    rozkodowanie przez kogos transmisji SSL... czyli symetrycznego klucza
    128bitowego... lub asymetrycznego RSA 1024bitowego. Z symetrycznem to
    wiadomo jak sprawa wyglada... asymetryczny RSA w warunkach "domowych"... w
    rozsadnym czasie da sie zlamac w okolicach 256bitow - sprawdzalem
    doswiadczalnie metoda krzywych eliptycznych. Natomiast jesli ktos posiada
    srodki umozliwiajace zlamanie 1024bitowego RSA to nie beda go interesowac
    "drobne" znajdujace sie na moim koncie... czy nawet najbardziej zasobnych
    kontach klientow mbanku...

    Pozdrawiam,
    Konrad

    PS. Jak ktos sie loguje do mbanku z komputera kolegi z pracy... to
    rzeczywiscie token jest rozwiazaniem dla niego - dopuki nie zostawi go
    przypadkiem na biurku u kolegi spieszac sie gdzies ;-)