    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank w GP
    Date: Tue, 19 Dec 2006 17:57:22 +0100

    > Nie wiem, nie jestem dziennikarzem. To ja mam być zaskakiwany :-)

    ;-))
    tez nim nie jestem, ale mniejsza o to

    > To znaczy, że moja nie była "mądra"?

    ja tego nie powiedzielam, to tylko cytat wczesniej wypowiedzi,
    bo co mozna mądrego powiedziec o banku, o ktorym wiadomo prawie wszystko?

> [...]
    > tradycyjnego oddziału ma swoje wady:
    > - niektóre urzdy skarbowe wymagają stepla z banku na poleceniu
    > przelewu; nie tłumacznie mi, że to przeżytek - nie ja to
    > wymyśliłem. Dowód zapłaty jest potrzebny do odliczania VAT-u.
    > - jak padnie komputer/sieć internetowa/witryna banku, a upływa
    > teremin płtaności /np. podatku, składki ZUS/ to robi się smutno
    > - często jest potrzebny osobisty kontakt z bankiem, a nie z
    > informacją na infolinii "proszę czekać..." - dotyczy większych
    > podmiotów gospodarczych /nie szewca, który tylko przelewa ZUS i

    oki
    ;-))
    moge zacytowac? w realu oczywiscie ;-))

    > W innej formie? Np. napisać wiersz p.t. "Mbiznes konto moje biznesowe"
    > :-)
    >
    > MARIO
    >
    > P.S.: Nie obrażajcie się Towarzyszu Robercie, docienamiamy
    > zamieszczanie ciekawych artykułów na forum :-)

    nie ma obrazy, oczekuje przede wszystkim krytycznych uwag

    pozdr.
    RobertS