eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadacRe: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
    From: "Slavekk " <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej
    szkoda gadac
    Date: Tue, 6 Mar 2007 18:01:16 +0000 (UTC)

    cimul <c...@i...pl> napisał(a):

    > [...]
    > CroArt

    > no tak idac tym tokiem rozumowania mBank jest najprawdopodobniej bankiem

    ty nie idziesz żadnym tokiem... ty nie rozumujesz...
    Chorwacki bank chcial obciazyc rachunek karty kredytowej.
    Ty takiej nie "dostarczyles" wiec to twoj problem.

    > sory umowe karty mam w jezyku polskim i tyle

    umowe kupna biedny ubogi duchem czlowieku...

    > aha ... to od czego bank w tym calym zamieszaniu?

    bank nic nie chcial kupowac tylko ty
    to TY probowales sprzedawcy wcisnac niewlasciwa karte.

    > dlaczego

    > aha ... to od czego bank w tym calym zamieszaniu?
    > skoro to kupiec i sklep sa do dupy ....
    > jaka jest rola banku

    rola banku jest obsluzyc transakcje wykonana przez klienta ktory nie jest do
    dupy.

    Slawek