  • Data: 2009-01-21 10:58:26
    Temat: Re: mBank - wp3atomat-z3odziej, bank olewa klienta
    Od: "Virck" <V...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    <d...@p...pl> wrote in message
    news:97b16c47-6bf5-4a3b-b1d6-f3b2303e1f95@e18g2000vb
    e.googlegroups.com...
    On 21 Sty, 11:44, "Virck" <V...@v...net> wrote:
    > A tak juz off topic...To ja osobiscie bym nigdy nie wplacil do wplatomatu
    > 4000 zl w jednej transakcji....
    > To jest czytsa bezmyslnosc..

    Czy zasady obsługi wpłatomatu zezwalają na to? Tak. Jeśli zaś
    wpłatomat nie działa zgodnie z tym, co sam bank ustalił, to nie moja
    wina, a banku.

    Dziękuję za Twoje dużo wnoszące do tematu docinki i próby oceniania
    mnie i moich czynów. Spójrz czasem w lustro, Panie Nieomylny ...

    No wspolczuje Ci tej sytuacji ale zobaczysz, ze wszystko sie wyjasni....
    No ja nie popelniam takich bledow to i nie mam takich klopotow....