  • Data: 2009-01-21 11:07:35
    Temat: Re: mBank - wpłatomat-złodziej, bank olewa klienta
    Od: d...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sty, 11:56, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Oczywiście, że tak i tu masz słuszną rację.
    > Ale jest jeszcze coś takiego jak ostrożność. To ona mi podpowiada, aby
    > nigdy nie pchać więcej niż 3-4 banknoty na raz. W nowej, dość upierdliwej
    > procedurze, robię tak, że deklaruję np. 1200 zł, wpycham 300 zł, dostaję
    > komunikat "kwota mniejsza od deklarowanej", dokładam, itd.
    > Może upierdliwe, ale przynajmniej ryzyko mniejsze.

    OK, tytułem wyjaśnienia: zadeklarowana była kwota 4000 zł, ale
    dokładane było bodajże na 2 razy. Nie miałem czasu (a za mną jeszcze
    kolejka) na dokładanie w kilku osobnych transakcjach po parę
    banknotów.

    Co do ostrożności - to może i faktycznie zgubiła mnie ufność w
    rozwiązania oferowane przez mBank. Od 2002 roku jestem klientem banku,
    z wpłatomatów korzystam nieco krócej, nigdy nie miałem najmniejszych
    problemów. Zdarzyło się raz, że wrzuciłem nawet kilkaset banknotów i
    nie było problemów. Tym razem jednak kicha na całej linii ...