  • Data: 2011-06-02 20:23:46
    Temat: Re: mBank wprowadza opłatę za kartę
    Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@t...ceti.pl...
    > Karty mBank ma beznadziejne, aż dziw że ktoś ich używa (pomijam "wypadek"
    > z mtransferem)...
    nie przesadzaj. generalizujesz. jestem klientem mbanku od kiedy powstal. i
    nigdy nie mialem problemow z ich karta debetowa. kredytowej uzywalem na
    calym swiecie i nigdy nie odmowili mi wyplaty - czy to w azji czy afryce,
    czy w ameryce poludniowej.
    nie wiem po co wiec sie zoladkujesz? nie chcesz placic i nie uzywasz?
    zastrzez w serwisie internetowym i po problemie. konto masz nadal gratis.