  • Data: 2002-04-24 18:07:56
    Temat: Re: mBank - zalosne wyjasnienia
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Apr 2002 13:05:55 +0000 (UTC), Daniel Konczyk
    <d...@c...NOSPAM.univ.gda.pl> wrote:

    >bo data operacji widnieje jako 12.03
    >Co dla mnie oznacza, ze mBank te kase juz wtedy mial.

    To oznacza, że bank miał ale Ci tego nie dopisał
    (dlazcego, to jest dobre pytanie).

    >skoro pieniadze fizycznie "otrzymalem" 17.04 a bank je mial 12.03
    >Pani stwierdzila, ze liczy sie data operacji a data jest 12.03,
    >a to ze data zaksiegowania jest 17.04 to inna bajka.
    >Piekne wyjasnienia.

    Pieniądze otrzymałeś 12.03
    Problem w tym ze zaksiegowano je 17.04

    Twoje strata, to brak możliwości korzystania
    ze swoich pieniędzy i opóżniona wypłąta odsetek,
    ale nie odsetki.

    Wyjaśnienia są prawidłowe.
    Odsetki w mBanku liczone są wg daty operacji
    a nie daty księgowania (jak w niektórych bankach).

    >Idac takim tokiem rozumowania, bank moze sobie trzymac kase miesiac i
    >dluzej a klient, choc pieniadze mu sie naleza nie dostanie z tego tytulu odsetek...
    >Rewelacja

    Błędne wnioski.
    Dostaniesz odsetki.

    >Co mnie obchodzi ze ktos sie pomylil i zle zaksiegowal moja kase - niech placi
    >Ja mam placic za bledy jakiegos niedouczonego pracownika?

    Na pewno zapłaci. Jeśli data operacji jest 12.03,
    to zrobi to już system i żaden pracownik nie ma
    już na to wiekszego wpływu.
    Procownik winien Cię jedynie w imieniu banku przeprosić.

    >Pisze reklamacje...
    >I nie bede juz taki mily jak do tej pory...

    Jeśli boisz sie ze nie dostaniesz odsetek to tracisz czas.
    Dostaniesz je na koniec kwietnia.

    BAH