  • Data: 2002-04-24 18:35:11
    Temat: Re: mBank - zalosne wyjasnienia
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A Ty możesz wejść na te cholerne strony i nie miałeś ostatnio problemów.
    > Co do podrywania, to przykro mi, ale jestem zajęty :-(, chociaz może
    :-))) bardziej.
    > Grzegorz

    Pominę szerokim łukiem temat podrywanie i dorzucę coś od siebie na temat
    stron PeKao ;)
    Faktycznie ostatnio (jakiś tydzień temu) www.pekao.com.pl obraził się na
    mnie i przestał działać. Próbowałem z domu (SDI) oraz z pracy (łącze do
    NASK). Po kilku dniach wszystko wróciło do normy. Co ciekawe to w tym czasie
    bezproblemowo mogłem się łączyć z www.telepekao24.pl Bardzo często na
    stronach PeKao mam błędy XML (cokolwiek miałyby one oznaczać) zarówno na IE
    jak i na Netscape 6.2
    Ostatnio działa bez problemów.
    Pozdrawiam
    Marcin