  • Data: 2011-07-13 10:11:35
    Temat: Re: mBank - zmiana opłat i prowizji od 15 lipca
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > "Lub"

    Jeśli( (nie będzie transakcji na kwotę 100zł ) lub (klient nie ma usługi
    "Wypłaty ze wszystkich bankomatów". ) ) to opłata jest pobierana.

    Co "lub"?
    "lub" jest prawdziwe gdy którykolwiek jest prawdziwy, tak?

    Czyli oba warunki muszą być fałszywe, żeby poprzednik był fałszywy, tak?

    Czyli trzeba spełnić "będzie transakcja na 100" I "klient ma usługę
    wypłaty za piątaka", tak?

    KJ

    PS. Dlaczego wyciąłeś to do czego się odnosisz?

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)