  • Data: 2011-07-13 12:49:47
    Temat: Re: mBank - zmiana opłat i prowizji od 15 lipca
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (13.07.2011 14:23), MarekZ wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Żywy język to co innego niż reguły interpretacji z wykładów z logiki
    > (zresztą wprowadzane czysto umownie, a do tego czasami różne w różnych
    > źródłach) i nie ma się co takimi regułkami nadmiernie epatować.

    Żywy język żywym językiem, ale jeżeli ktoś zapisał zdanie mając na myśli
    coś wprost przeciwnego niż napisał, to żaden to żywy język tylko język
    niechlujny :).

    A w razie sporów, decydujące będzie to co jest zapisane, a nie to co
    miał na myśli autor.

    > Ja po prostu wiem, co autor usiłował przekazać taką konstrukcją zdania.

    Ja podejrzewam że też wiem, faktem jest że zapisał coś innego.

    > Gdyby usiłował przekazać, to co Ty uważasz za słuszne,

    Gwoli ścisłości - ja nie uważam że to jest słuszne :).

    > konstrukcja
    > zdania byłaby inna (np. pojawiłoby się słowo równocześnie albo podobne)

    Ale przecież *równocześnie* znaczy *i* (&&, /\ , and). Właśnie jakby
    użył *równocześnie* lub *i*, to treść zgadzałaby się z intencją. Ale
    jest *lub*, więc jest inaczej.

    p. m.