eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank żondziRe: mBank żondzi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: "Valdi" <v...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank żondzi
    Date: Wed, 23 Jun 2010 15:29:56 +0200
    Organization: Valdi
    Lines: 22
    Message-ID: <hvt2d6$dle$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <hvsvhe$qbr$1@news.onet.pl> <4c2207c2$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: bnn197.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1277299942 13998 83.29.3.197 (23 Jun 2010 13:32:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jun 2010 13:32:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.2001
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.2001
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:530278
    [ ukryj nagłówki ]

    "mvoicem" news:4c2207c2$0$2598$65785112@news.neostrada.pl

    > A swoją drogą - to jednak w pewnym sensie sam sobie jesteś winien.
    > Zamiast od adama i ewy wytłumaczyć co i jak, dałeś linka na grupę...
    > Więc dałeś im niejako pretekst żeby cię spuścili na drzewo. Jakbyś
    > normalnie się pytał - to jest (niewielka) szansa że byś się dopytał.

    Po części masz rację, ale spuszczający na drzewo styl odpowiedzi na
    elektroniczną korespondencję w mBanku nie jest niczym nowym.
    Nie wiem kogo ani tam zatrudniają, ale jeżeli osoba odbierający mój mail
    odpowiada mi "z dupy strony" i kompletnie nie na temat to sam już nie wiem
    czy mam się śmiać czy płakać.
    W sumie na przestrzeni ostatniego roku wysłałem do nich bez mała 10 maili, w
    których pokazywałem co działa nie tak jak należy w systemie bądź też
    zadawałem pytanie związane z pewnymi procedurami w mBanku. Za każdym razem
    dostawałem od nich papkę zdań bez ładu i składu i o zgroze ze złym
    kodowaniem (krzaczki) co IMHO jest rzeczą mega śmieszną szczególnie w banku,
    który podnieca się tym, że jest internetowy.
    Doszedłem w końcu do wniosku, że nie warto się kopać z koniem i dałem sobie
    na luz. Niech nadal żyją w złudnym przeświadczeniu, że wszystko działa u
    nich cacy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1