    Date: Wed, 23 Jun 2010 16:00:54 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank żondzi

    (23.06.2010 15:57), Liwiusz wrote:

    > "czy ktoś wie może, czy mBank planuje naprawić eksport do CSV? Opcja ta
    > pojawiła się już dawno temu, ale wciąż nie działa. Co modernizacja
    > systemu, to sprawdzam, ale wciąż niestety eksportuje całą zawartość
    > opisu przelewu do jednej komórki i wciąż nie umiem filtrować po
    > kontrahentach, co jest istotne."
    >

    > Ja tu nie widzę opisu problemu. Co to właściwie znaczy, że "opis
    > przelewu" jest w jednej komórce? Jak jest w jednej, to niech będzie w
    > jednej. Niby dlaczego opis przelewu (który rozumiem jako "tytuł
    > przelewu") ma być dzielony na dwie komórki?

> [...]
    Fakt, brakuje tutaj jasno napisanego że opis przelewu jest złączony w
    jednej komórce z nadawcą przelewu. Trzeba się domyślać z tego że "nie
    umiem filtrować po kontrahentach".

    A we wszelkich kontaktach z *liniami, supportami itd... trzeba się
    wyrażać maksymalnie jasno, inaczej mają doskonały pretekst do tego żeby
    spuścić na drzewo.

    p. m.