  • Data: 2005-05-10 18:22:48
    Temat: Re: mGłupki /długie/
    Od: "MŁG" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    I nastapil ciag dalszy....

    Po kilku wydawalo sie ze sensownych sugestiach, zadzwonilem do mBanku, aby
    odwolac zlecenie odeslania dokumentow. Wypelnilem grzecznie czwarty wniosek i
    postanowilem poczekac co sie stanie. Po kilku dniach i mailu, ze wniosek
    wstepnie wstepnie zaaprobowano zadzwonil pan agent. Powiedzialem mu, ze bank ma
    wszystkie wymagane do wydania karty dokumenty, trzeba je tylko znalezc i
    przypiac do najnowszego wniosku. Potem pofrunalem sobie spokojnie na dluuugi
    weekend. Dzis mBank sie odezwal i rozbrajajaco swierdzil, ze mimo prob szukania
    dokumentow w placowkach w Waszawie oraz w centrali w Lodzi, niestety ale
    wszystkie zniknely. Nie przedluzajac mam tylko jedno pytanie w tej sytuacji:
    UOKIK i GIODO, czy tylko GIODO? Bo to, ze kase stamtad jutro wycofam, to wiem
    juz bez pytania.

    MŁG