  • Data: 2009-01-16 14:27:47
    Temat: Re: mIKE fundusze & wypłata transferowa
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisałem do nich e-maila. Zobaczymy co z tego wyniknie.

    Koniecznie musisz kombinować jak koń pod górę?
    Zadzwoń na mlinię. Niczego nie będziesz musiał poświadczać w DI BRE. Zrobi
    to za ciebie identyfikator i telekod równie dobrze jak dowód osobisty
    klientów, którzy ID i telekodu nie posiadają, gdyż nie korzystali z
    pośrednictwa mBanku, który to ma różne sposoby na identyfikację klienta,
    ale nie poprzez maila. Twojego maila powinni po prostu olać, gdyż
    zabraknie im pewności, że ty to ten co przedstawia się w mailu.