  • Data: 2009-01-17 18:50:34
    Temat: Re: mIKE fundusze & wypłata transferowa
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <c...@g...com>
    news:a408f95d-7b57-41c2-8950-ad2c1c85ef49@f40g2000pr
    i.googlegroups.com

    > To może napisz: wystarczy mLinia czy trzeba do Skarbca ?

    Po wykonaniu rozmowy nie jestem w stanie udzielić odpowiedzi na to pytanie.
    Mogę jednak opisać jak to wszystko wygląda na obecnym etapie.

    1. Nie ma fizycznej możliwości dokonania wypłaty transferowej w przypadku
    mIKE fundusze.
    2. Na mLinii składamy dyspozycje zamknięcia IKE.
    3. W ciągu czterech dni roboczych mBank/Skarbiec (kto dokładnie nie wiem,
    gdyż "ekspert" tego nie wiedział) przygotowuje dla mnie specjalny formularz,
    który przyjdzie do mnie pocztą.
    4. Wypełniam ten formularz i wysyłam go na wskazany w przesyłce adres
    5. Po otrzymaniu przez jakiś twór, na który adresuje ów formularz
    mBank/Skarbiec/agent transferowy odkupuje jednostki w funduszach w ramach
    mIKE.
    6. Pieniądze trafiają na moje konto
    7. Sam dokonuję wpłaty na nowo otwarte IKE