eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimKioski › Re: mKioski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mKioski
    Date: Fri, 29 Aug 2003 16:47:50 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 21
    Sender: m...@p...onet.pl@212.244.72.249
    Message-ID: <binp52$if4$1@news.onet.pl>
    References: <binhee$t0i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.72.249
    X-Trace: news.onet.pl 1062168546 18916 212.244.72.249 (29 Aug 2003 14:49:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Aug 2003 14:49:06 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:257448
    [ ukryj nagłówki ]

    Ja tam jestem średnio zadowolony ze wszystkich wodotrysków mBanku, typu:
    mKioski
    Pustelniki
    Mbank-kobietą
    klub miliarderów,
    mCafejki, czy jak to sie tam nazywa...
    itp.

    Gadżety te podobno mają działanie marketingowe itp. zwiększają liczbę
    klientów itp.
    Jestem przekonany, że gdyby za te pieniądze zajęli się podwyższaniem poziomu
    oferowanych produktów (np. doprowadzili do tego, że konto by się otwierało w
    tydzień lub wydanie KK trwało krócej lub np. podwyższyli oprocentowanie lub
    za przeproszeniem poprawili przeskakujący kursor na stronie logowania) to
    przyniosłoby to dużo lepszy rezultat niż wszystkie marketingowe chwyty razem
    wzięte.

    Pozdr.
    MM


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1