eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimKioskiRe: mKioski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mKioski
    Date: Fri, 29 Aug 2003 17:00:46 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 29
    Sender: m...@p...onet.pl@212.244.72.249
    Message-ID: <binpt9$k87$1@news.onet.pl>
    References: <binhee$t0i$1@inews.gazeta.pl> <binp52$if4$1@news.onet.pl>
    <binpjq$jgi$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.72.249
    X-Trace: news.onet.pl 1062169321 20743 212.244.72.249 (29 Aug 2003 15:02:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Aug 2003 15:02:01 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:257451
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:binpjq$jgi$1@news.onet.pl...
    > mmmaslov wrote:
    > > Gadżety te podobno mają działanie marketingowe itp. zwiększają liczbę
    > > klientów itp.
    > > Jestem przekonany, że gdyby za te pieniądze zajęli się podwyższaniem
    > > poziomu oferowanych produktów (np. doprowadzili do tego, że konto by
    > > się otwierało w tydzień lub wydanie KK trwało krócej lub np.
    > > podwyższyli oprocentowanie lub za przeproszeniem poprawili
    > > przeskakujący kursor na stronie logowania) to przyniosłoby to dużo
    > > lepszy rezultat niż wszystkie marketingowe chwyty razem wzięte.
    >
    > Alr tu mowisz przede wszystkim o jakosci obslugi juz zdobytych klientow -
    a
    > oni musze przekroczyc pewna ,mase krytyczna, zeby to wszystko zaczelo sie
    > krecic. Jak sie wydaje ten moment szybko sie zbliza

    Tak, mówię tu o dotychczasowych klientach.
    Mam na myśli takie sytuacje jak kiedyś (jakieś 3 tygodnie temu) po 22, dwa
    razy doczekałem się rozłączenia, bo żadna mlinka się mną nie zajęła...
    Mówię też o podobno (według forum mBanku) pogarszającym sie poziomie mLini
    itp.
    A że nowi klienci mogą sparzyć sie już przy zakładaniu konta...
    Pozdr.

    MM


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1