  • Data: 2009-05-25 10:27:50
    Temat: Re: mMasakra
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem wku*wienie, ale trochę jednak przesadzasz, nie wiadomo co tam się
    > wydarzyło (no i czy karta faktycznie została zastrzeżona).
    >
    > Citi potrafi zrobić podobny numer bez powiadomienia klienta. A ze strony
    > mBanku nowa karta kurierem bez żadnej opłaty byłaby w tej sytuacji na
    > miejscu (o ile ta stara rzeczywiście została zastrzeżona).

    Została. Kilka dni temu chciałem wypłacić kasę to mi wyświetliło komunikat
    "wydawca karty odmówił jej realizacji". Paniki nie podnosiłem, myślałem że
    jakaś czasowa awaria. No ale po tym meilu wszystko się wyjaśniło...
    --
    AS

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4099 (20090525) __________