eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimMasakraRe: mMasakra
  • Data: 2009-05-25 12:02:21
    Temat: Re: mMasakra
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adam Sito pisze:

    > Wyjaśniło się, jednak chyba poważnie trzeaba się zastanowić nad mEwakuacją.
    > Otóż reklamację złożyłem nie ja, tylko dział wewnętrzny, pani na partyline
    > widzi treść ale nie nagłówki meila i wie że zostałem poinformowany ale nie
    > wie dokładnie o czym. Się znaczy radio Erewań.
    > Poszło rzekomo o to, że dział bezpieczeństwa podejrzewa że moja karta mogła
    > zostać skopiowana. No to wystarczyło to napisać w meilu i słowem bym się nie
    > odezwał, a jesli tak to tylko z mPochwałą za czujność. A tu jakieś meile o
    > złożeniu reklamacji, której ja nigdy nie składałem i niepotrzebne
    > podnoszenie ludziom ciśnienia.


    To samo miałem. Co ciekawe dostałem tak lakonicznego maila, że
    pomyślałem początkowo, że jest to jakiś fraud. Nie podpisany, z treścią
    o pomyślnym przyjęciu mojej reklamacji czy coś.

    Partyline nie wiedziało za bardzo co i jak, aż w końcu za drugim czy
    trzecim "przełączeniem" mnie gdzieś ktoś mi wytłumaczył, że to ze
    względu na podejrzenie wycieku danych (to akurat miało miejsce i brawo
    za czujność! płaciłem w sklepie w Australii który potem ładnie się 2
    razy skompromitował wyciekiem wszystkich danych o kartach z systemu).

    W każdym razie - forma powiadomienia była słaba, bo na początku
    myślałem, że to żart, potem że fraud bądź pomyłka. Musiałem na własną
    rękę wydrążyć temat. Aczkolwiek sam fakt godny pochwały, że reagują i
    coś robią - a mogli by olać.

    Pozdr,
    tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1