eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimMasakraRe: mMasakra
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!not-for-mail
    From: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mMasakra
    Date: Mon, 25 May 2009 14:02:21 +0200
    Organization: PSE-Info www.pseinfo.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <1...@b...pseinfo.pl>
    References: <gvdq1h$vni$1@news.onet.pl>
    <6...@g...googlegroups.com>
    <gvdrbc$4dp$1@news.onet.pl> <gvdr1g$m9c$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <gvdrqk$60s$1@news.onet.pl> <gvdt6c$pf7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <gve07i$k5t$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bongos.pseinfo.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1243252930 32264 193.109.92.247 (25 May 2009
    12:02:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 May 2009 12:02:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    In-Reply-To: <gve07i$k5t$1@news.onet.pl>
    Cache-Post-Path: bongos2.pseinfo.pl!u...@1...16.17.168
    X-Cache: nntpcache 2.3.3 (see http://www.nntpcache.org/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:488072
    [ ukryj nagłówki ]

    Adam Sito pisze:

    > Wyjaśniło się, jednak chyba poważnie trzeaba się zastanowić nad mEwakuacją.
    > Otóż reklamację złożyłem nie ja, tylko dział wewnętrzny, pani na partyline
    > widzi treść ale nie nagłówki meila i wie że zostałem poinformowany ale nie
    > wie dokładnie o czym. Się znaczy radio Erewań.
    > Poszło rzekomo o to, że dział bezpieczeństwa podejrzewa że moja karta mogła
    > zostać skopiowana. No to wystarczyło to napisać w meilu i słowem bym się nie
    > odezwał, a jesli tak to tylko z mPochwałą za czujność. A tu jakieś meile o
    > złożeniu reklamacji, której ja nigdy nie składałem i niepotrzebne
    > podnoszenie ludziom ciśnienia.


    To samo miałem. Co ciekawe dostałem tak lakonicznego maila, że
    pomyślałem początkowo, że jest to jakiś fraud. Nie podpisany, z treścią
    o pomyślnym przyjęciu mojej reklamacji czy coś.

    Partyline nie wiedziało za bardzo co i jak, aż w końcu za drugim czy
    trzecim "przełączeniem" mnie gdzieś ktoś mi wytłumaczył, że to ze
    względu na podejrzenie wycieku danych (to akurat miało miejsce i brawo
    za czujność! płaciłem w sklepie w Australii który potem ładnie się 2
    razy skompromitował wyciekiem wszystkich danych o kartach z systemu).

    W każdym razie - forma powiadomienia była słaba, bo na początku
    myślałem, że to żart, potem że fraud bądź pomyłka. Musiałem na własną
    rękę wydrążyć temat. Aczkolwiek sam fakt godny pochwały, że reagują i
    coś robią - a mogli by olać.

    Pozdr,
    tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1