eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimPay wprowadza miesięczną opłatęRe: mPay wprowadza miesięczną opłatę
  • Data: 2012-11-15 12:06:11
    Temat: Re: mPay wprowadza miesięczną opłatę
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > W jaki sposób o tym informują? Mam tam konto i nic nie wiem.
    > rzecz jasna informacja na stronie... sie zastanawiam czy spełnia to normy
    > 'poinformowania o zmianie'...
    Pewnie podałeś im inne konto mailowe ;-)
    Do mnie przysłali. założyłem ich konto choć mieszkam w Trójmieście i korzystam z
    niego tylko rzadko, gdy jestem w Wawie, głównie do biletów na metro. Ale bywam
    nieregularnie, a jak raz zmienili regulamin wprowadzając opłatę, mogą to robić
    jeszcze dowolną ilość razy. Moje zaufanie stracili.

    A szkoda, bo system kodów USSD odpowiada mi dużo bardziej niż
    dostępne w Trójmieście inne opcje
    - płatności przez połączenia głosowe (CallPay)
    - płatności przez marniutką aplikację JAVA, działającą przez gprs (moBilet)
    która nie ma zasięgu w wielu miejscach Górnego Piętra Trójmiasta.

    Mógłbym ich jeszcze mieć, mimo że nie korzystał bym z nich całymi miesiącami (jak
    mówiłem, zupełnie nie działają w Trójmieście) jak bym mógł podłączyć ich pod moja
    kartę płatniczą. Ale ich nie da się podłączyć do karty VISA ELECTRON (a nie mam
    zamiaru wyrabiać sobie Master tylko dla nich).

    Poczekam te parę dni, jeśli nie
    -wkroczą do Trójmiasta
    -dopuszczą VISA
    -zrezygnują z tej zmiany regulaminu
    to ja zrezygnują z nich.

    Czy ktoś wie, co wtedy zrobią z resztą zawartości ich konta Portmonetka?

    Mój list w odpowiedzi na maila zawiadomiającego o zmienia regulaminu:
    > Szanowni Państwo,
    >
    > Nie ma obowiązku posiadania MasterCard, a zarejestrować i używać
    > karty VISA (jak to zrobiłem w systemie CallPay) nie da się u was
    > w żaden znany mi sposób.
    >
    > Nie jestem pewny, nie jestem prawnikiem, ale IMHO łamiecie prawo.
    > Jestem tylko pewny, że łamiecie zasady przyzwoitego i równego
    > traktowania różnych klientów.
    >
    > Tomasz Chodnik, Gdańsk
    >
    > PS. do 30 listopada zdecyduję, co dalej. W Wawie bywam nieregularnie,
    > a w Trójmieście nie działacie, w Poznaniu też. Rozumiem, ze ewentualny
    > list rezygnacji mogę przekazać na ten właśnie adres mailowy?
    > Co się wtedy stanie z resztą środków na koncie Portmonetka, które
    > niby miało być bezterminowe?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1