  • Data: 2012-11-19 22:54:21
    Temat: Re: mPay wprowadza miesięczną opłatę
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W czwartek, 15 listopada 2012 Imka napisała:
    > Daj znaďż˝ co odpiszďż˝ (o ile).
    Nie odpisali NIC, a mija prawie tydzień. Posłałem im też pytanie z ich skryptu "pytań
    do redakcji", też bez odpowiedzi. Czuję się oficjalnie olany.

    Mając chwilkę zalogowałem do nich i na ich stronie jest tekst datowany na 16tego (a
    ja nie pamiętam żeby wtedy był...):

    "mPay NA ZAWSZE i ZA DARMO :)
    Zachęcamy do skorzystania z możliwości płacenia komórką z karty płatniczej.
    Wystarczy, że zarejestrujesz swoją kartę MasterCard lub Visa w serwisie
    CardMobile.pl, a Twoje konto w mPay będzie zawsze bezpłatne." No to usiłowałem dodać
    swą VISę, a tam nadal skrypt kieruje do Card Mobile, która ma opcję tylko MasterCard.
    Macie niezły burdel w tym Archeo, siostry...

    mPay zajmuje się forsą, jest więc parabankiem. A taki bajzel i takie niespodzianki to
    marne potwierdzenie, że można im zaufać.
    Szkoda.

    Czy ktoś z was dał radę doczepić tam katę VISA? I czy komuś tą drogą już jakąś kartę
    oskubano?

    Tomasz