eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawieszą jego konto"Re: mądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotuw10dni, ale admini zawieszą jego konto"
  • Data: 2011-01-03 20:40:28
    Temat: Re: mądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotuw10dni, ale admini zawieszą jego konto"
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    czy sprzedawca ma prawo az tak kombinować?

    > > a w przypadku płatności "PzA" kartą płatniczą na kwotę powyżej 100zł,
    > > będzie dodatkowo żądać udokumentowania numeru rachunku bankowego
    > > przyporządkowanego do (użytej przy płatności "PzA") karty płatniczej
    > > (np. przesłania wyciągu z karty kredytowej za odpowiedni miesiąc lub umowy
    > > kredytowej) i dokonywać ewentualnego zwrotu ceny towaru tylko na rachunek
    > > bankowy przyporządkowany do karty płatniczej, użytej "PzA".

    co go obchodzi czy klient płacił kartą kredytową...
    jest prawo do zwrotu i ma zwrócić, a nie cudować że klient ma mu
    pokazać wyciąg i "udokumentować nr rachunku bankowego"

    szkoda że jeszcze sprzedawca nie zażądał 16 cyfr nr karty i kodu CVV :)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1