eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawieszą jego konto"Re: mądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotuw10dni, ale admini zawieszą jego konto"
  • Data: 2011-01-04 13:07:21
    Temat: Re: mądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotuw10dni, ale admini zawieszą jego konto"
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > widzę że userka stara się zniechęcić konsumentów do zwrotu w10dni
    > > chodzi mi o to czy robi to (a) legalnie (b) bezprawnie (c) na granicy?

    > Przy opcji kup teraz przysluguje 10 dni i nie moze byc obwarowane
    > zadnymi dodatkowymi zastrzezeniami. Przedsiebiorca ma 14 dni na zwrot
    > kasy. Mozesz mu podac nawet tylko adres do wyslania przekazu pocztowego.

    a czy te 14 dni da się jakoś "legalnie" rozciągnąć, typu: klient wysyła
    10 go dnia, sprzedawca specjalnie kwituje paczkę po 14 dniach w ostatni
    dzień drugiego awizowania, potem np. tydzień "rozpatruje wniosek",
    albo robi to "niezwłocznie" czytaj "na drugi dzień"
    a na koniec mówi "ok" i dopiero wtedy nalicza 14 dni do zwrotu.

    próbuję wydedukować, skąd userka wytrzasneła 30 dni

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1