eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawieszą jego konto"Re: mądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotuw10dni, ale admini zawieszą jego konto"
  • Data: 2011-01-06 20:07:54
    Temat: Re: mądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotuw10dni, ale admini zawieszą jego konto"
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2de1.000003d2.4d231b89@newsgate.onet.pl...
    >> > widzę że userka stara się zniechęcić konsumentów do zwrotu w10dni
    >> > chodzi mi o to czy robi to (a) legalnie (b) bezprawnie (c) na granicy?
    >
    >> Przy opcji kup teraz przysluguje 10 dni i nie moze byc obwarowane
    >> zadnymi dodatkowymi zastrzezeniami. Przedsiebiorca ma 14 dni na zwrot
    >> kasy. Mozesz mu podac nawet tylko adres do wyslania przekazu pocztowego.
    >
    > a czy te 14 dni da się jakoś "legalnie" rozciągnąć, typu: klient wysyła
    > 10 go dnia, sprzedawca specjalnie kwituje paczkę po 14 dniach w ostatni
    > dzień drugiego awizowania, potem np. tydzień "rozpatruje wniosek",
    > albo robi to "niezwłocznie" czytaj "na drugi dzień"
    > a na koniec mówi "ok" i dopiero wtedy nalicza 14 dni do zwrotu.
    >
    > próbuję wydedukować, skąd userka wytrzasneła 30 dni

    Z nikad. Przeciez zwrot towaru jest niezalezny od zwrotu kasy. Jedno i
    drugie ma nastpaic w ciagu 14 dni od rezygnacji z zakupu, jak napisal kolega
    wyzej.

    --
    Pozdr
    Kenny

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1