eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimaly klopotRe: maly klopot
  • Data: 2008-10-21 07:46:00
    Temat: Re: maly klopot
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Oct 20, 7:15 pm, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > > klika dni, niestety klient chce podac bank do sadu za to ze pieniadze
    > > za splate karty kredytowej doszly za pozno i jego bank wciagnal go na
    > > liste nierzetelnych klientow

    były już przypadki uzyskiwania odszkodowań za opóźnienie aktualizacji
    w BIKu, o ile pamiętam, więc...

    > dobrze rozumiem sytuacje to ten klient musi byc jakis chory - poniosl
    > koszty (nie wiem kiedy nastapila pomylka i jak dlugo to trwalo) rzedu
    > moze kilkudziesieciu zlotych (wliczajac taksowki, ktorymi jezdzil do
    > banku wyjasniac sprawe), moze to jakis "emeryt" ktory wszystkim cale

    ... może to nie jest kilkadziesiąt złotych? Może starał się właśnie o
    kredyt i "nie zdążył" przez ten błąd?
    Przyznam się, że ja też bym się wkurzył: KK używam już chyba z 8 lat,
    w różnych bankach je miałem i nigdy nie spóźniłem się ze spłatą.

    > zycie zazdrosci i nagle uwierzyl, ze bank mu da dziesiatki tysiecy
    > odszkodowania za nie wiadomo co?

    Może nie dziesiątki tysięcy, ale parę stówek. W wątku rozpoczynającym
    sie od "Message-ID: <g4554t$ic5$1@inews.gazeta.pl>" jest mowa o takim
    przypadku.

    > Kodeks cywilny okresla wysokosc odszkodowania dosc precyzyjnie, na
    > miejscu banku pokrylbym po prostu rzeczywiste straty klienta (to
    > akurat pewnie minimalnie wieksza suma, ale co za roznica), a jesli

    a skąd wiesz, że bank nie odmówił i stąd groźba procesu (a nie z
    powodu "choroby" klienta)?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1