  • Data: 2004-02-17 17:24:23
    Temat: Re: mały kredyt, gdzie najlepiej ??
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    domin napisal/a:

    > Ttrudno powiedziec, mysle ze raczej to bedzie jednorazowa potrzeba,
    > akurat za duzo spraw sie nawarstwilo (szkola, certyfikat itp). Dzieki
    > za rade, zapytam co moga mi zaproponowac :)

    po prostu sprawdź w banku, w którym masz aktywne konto (w tych bankach gdzie
    mam rachunki to najtańszy jest mbank (13%)) ale na Twoim miejscu nie
    zakładałbym konta gdzi indziej tylko po to, żeby dostać 3000 bo
    1) czas - w większości banków trzeba poczekać zanim zostaniesz uznany za
    wiarygodnego (kilka miesięcy)
    2) pieniądz - różnica pomiędzy odsetami od 3000 przy 13% a powiedzmy przy
    18% to kilkanaście złotych miesięcznie - jeżeli ma to być jednorazowa akcja
    to pewnie będzie to mniej niż wpisowe do SKOK

    masz stałe wpływy w jakimś banku - zapytaj tam.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy