  • Data: 2009-07-10 15:45:25
    Temat: Re: mam wyrzuty sumienia
    Od: TT <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Delfino Delphis napisał(a):

    > Hahahaha dzięki, poprawiłeś mi humor :D Innymi słowy co nie robić
    > ostatecznie zarobi zawsze specjalista.

    Możesz zawsze nic nie robić (stać o bok rynku bez otworzonej pozycji),
    czyli popaść w zniechęcenie. Z tej przypadłości wyleczy cię wspomniany
    już specjalista.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Apatia_(psychologia)

    A jak myślisz, że w każdym przypadku (long, short, bez otworzonej
    pozycji) masz problem zdrowotny, to najprawdopodobniej popadłeś w
    hipochondrię.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Hipochondria

    Bez porady u specjalisty się nie obejdzie.

    TT.