  • Data: 2020-12-30 16:24:24
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-12-30, Wojciech Bancer <w...@g...com> wrote:

    > [...]
    >
    > Więc tu też zależy: macbook, jest. Komputer poskładany przez producenta
    > też jest. Konsola też jest. Własny składak nie jest i nikt nie bierze
    > odpowiedzialności za jego działanie (a co najwyżej za działanie
    > poszczególnych komponentów). Komputery korporacyjne również są, tam np.
    > jak istnieje odpowiednia polityka, to nie podepniesz urządzenia USB, czy
    > nie zainstalujesz nieautoryzowanej aplikacji.

    Przy czym nie chodzi mi tu o konsumenckość w sensie prawnym, tylko
    funkcjonalnym, bo oczywiście rolę producenta w korporacjach przejmuje
    odpowiednio wykwalifikowany personel. Ale cel jest podobny (głównie
    bezpieczeństwo), nawet jak wspomniane komputery trafiają w ręce
    specjalistów.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com