  • Data: 2020-12-17 16:06:29
    Temat: Re: [mbank] 36 złotychrocznie za nieużywanieappki mobilnej
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Złodzieje kradną tam gdzie im się to opłaca (biorąc pod uwagę również
    > koszty takiego przedsięwzięcia). Więc tak, muszą targetować ludzi
    > którzy mają te "miliony". To chyba oczywiste i wynika z logiki.

    A takiego współczynnika jak większe ryzyko wykrycia (i ciupy) bo
    właściciela stać też na FACHOWCÓW nie biorą pod uwagę?

    Ja tam nie z branży ale już dużo widziałem takich małych
    podkradań/drobnych druczków i innych taktyk a jakże bankowyhc których
    zysk jest oparty na tych co im się nie będzie chciało/nie potrafią
    walczyć o SWOJE.