eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] Nic się nie uczą. › Re: [mbank] Nic się nie uczą.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank] Nic się nie uczą.
    Date: Sat, 10 Dec 2005 12:17:10 +0000 (UTC)
    Organization: A poorly-installed InterNetNews site
    Message-ID: <s...@k...kjonca.bogus>
    References: <dncapb$p47$1@news.onet.pl> <439a282b$1@news.home.net.pl>
    Reply-To: k...@p...onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Geek: GIT d s+:- a-- C++ UL P+ L++ E W N+ w- PS+ PE++ PGP t-- X-- R- tv- b+ D+ G e
    h-- r- z?
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
    Lines: 38
    NNTP-Posting-Date: 10 Dec 2005 13:16:56 GMT
    NNTP-Posting-Host: 82.210.185.235
    X-Trace: 1134220616 mamut2.aster.pl 10303 82.210.185.235:44177
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:371630
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 10 Dec 2005 01:58:08 +0100,
    osoba podpisana: K.K. <e...@d...wytnij.pl>
    napisała:
    >> Nie zdążyłem jeszcze odpowiedzieć kiedy zaczęła dzwonić komórka.
    [...]
    > pakiet aktywacyjny. Wtedy cierpią klienci, ale takicj jest już zdecydowanie
    > mniej. Chyba do nich należysz ;-)
    Pewnie tsk.
    >
    >> 2./..../ kiedyś było tak, że po telefonie na mLinię, i poprawnej
    >> odpowiedzi na dziwne pytania, można było sobie od razu aktywować kanał
    >> Internet - i komu to przeszkadzało ?
    >
    > Podobno popłyneli przez ten brak oddzwaniania, a więc chyba powinno
    > przeszkadzać ;-)
    > Poza tym nie widzisz sprzeczności między pkt. pierwszym i drugim? ;-) IMHO
    > jest. Motasz się i szukasz idealnego rozwiązania (to bynajmniej nie zarzut)
    Może tak:
    1. Klient dzowni do banku jest weryfikowany i podaje hasło tymczasowe
    2. Bank oddzwania i weryfikuje się tym hasłem.
    3 . tak jak do tej pory.

    > i nie potrafisz pogodzić się z faktem, że dla wirtualnych banków takie
    > rozwiązanie nie istnieje, bo jeśli będzie idealnie bezpieczne i wygodne, to
    Wiem. problem w tym, że nie zauważyłem, aby banki dorobiły się
    jakielkowiek procedury kiedy one inicjują kontakt z klientem (Choć
    akurat odblokowywanie kanału jest kiepskim przykładem)

    > latka, ale do tego czasu musimy się pogodzić z tym co jest. Innego wyjścia
    Raczej się nie zmieni :-) z rozproszyonymi transakcjami zawsze jest
    problem.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, sprzęt sportowy, siłownie
    http://strony.aster.pl/kjonca/index.xhtml#f4y
    Uwolnić słonia !!!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1