eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] Nic się nie uczą.Re: [mbank] Nic się nie uczą.
  • Data: 2005-12-10 13:37:51
    Temat: Re: [mbank] Nic się nie uczą.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "K.K." <e...@d...wytnij.pl> writes:

    >>> Jak bez tych 'poufnych informacji' bank pozyska pewność, że odblokuje
    >> > dostęp klientowi, a nie komuś podającemu się za klienta i mającemu
    >> > choćby krótkotrwały dostęp do jego aparatu telefonicznego?
    >> A dlaczego nie można odpytać klienta w czasie rozmowy inicjowanej *przez
    >> klienta* i na tej podstawie odblokować mu dostęp? Cały czas nie mam
    >> odpowiedzi na to pytanie.
    >
    > Można go odpytać, ale wtedy mogą wystąpić uzasadnione wątpliwości co
    > do tożsamości (1) dzwoniącego z numeru (2), którego nawet nie można
    > ustalić z całkowitą pewnością!!

    Ale istniejaca sytuacja nic wiecej bankowi nie daje.
    Rozwiazanie, w ktorym klient najpierw podaje wszystko co trzeba
    podczas polaczenia inicjowanego przez siebie, a nastepnie bank tylko
    potwierdza pod znanym sobie telefonem ze wszystko jest ok wydaje sie
    byc korzystniejsze.

    > 1 + 2 to proszenie się o nieszczęście. W każdym bądź razie bez
    > oddzwaniania

    Kto mowi o nieoddzwanianiu.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1