eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] Nic się nie uczą.Re: [mbank] Nic się nie uczą.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank] Nic się nie uczą.
    Date: Sat, 10 Dec 2005 14:37:51 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <m...@d...localdomain>
    References: <dncapb$p47$1@news.onet.pl> <m...@d...localdomain>
    <439a0fae$1@news.home.net.pl> <s...@k...kjonca.bogus>
    <439a31c3$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chg114.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1134221931 4767 83.31.4.114 (10 Dec 2005 13:38:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Dec 2005 13:38:51 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:3kkQsqVnXeXQYsy6NvK0IAmb9X0=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:371633
    [ ukryj nagłówki ]

    "K.K." <e...@d...wytnij.pl> writes:

    >>> Jak bez tych 'poufnych informacji' bank pozyska pewność, że odblokuje
    >> > dostęp klientowi, a nie komuś podającemu się za klienta i mającemu
    >> > choćby krótkotrwały dostęp do jego aparatu telefonicznego?
    >> A dlaczego nie można odpytać klienta w czasie rozmowy inicjowanej *przez
    >> klienta* i na tej podstawie odblokować mu dostęp? Cały czas nie mam
    >> odpowiedzi na to pytanie.
    >
    > Można go odpytać, ale wtedy mogą wystąpić uzasadnione wątpliwości co
    > do tożsamości (1) dzwoniącego z numeru (2), którego nawet nie można
    > ustalić z całkowitą pewnością!!

    Ale istniejaca sytuacja nic wiecej bankowi nie daje.
    Rozwiazanie, w ktorym klient najpierw podaje wszystko co trzeba
    podczas polaczenia inicjowanego przez siebie, a nastepnie bank tylko
    potwierdza pod znanym sobie telefonem ze wszystko jest ok wydaje sie
    byc korzystniejsze.

    > 1 + 2 to proszenie się o nieszczęście. W każdym bądź razie bez
    > oddzwaniania

    Kto mowi o nieoddzwanianiu.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1