    From: "kura" <k...@k...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - awaria wplatomatu
    Date: Tue, 9 Oct 2007 12:36:36 +0200

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:e947fbb131652d4fc2f36700abf45add@news.home.net.
    pl...

    > OK, ale jaką z tego tytułu poniosłeś WYMIERNĄ stratę?
    >
    > Oczywiście przedstawiony, dalszy wywód ma sens, ale trudno będzie
    > wyegzekwować od banku jakiekolwiek pieniądze...
    >
    > IMHO nawet arbiter w tej sprawie nie pomoże ;-(
    >
    > Tak to już jest, że bank za byle opóźnienie karze sobie płacić jakieś
    > ogromne kary, ale jak sam się pomyli to wysyła klientowi przysłowiowy
    > "breloczek"

    Dlaczego pytasz o wymierna strate? Moja strata byl brak dostepu do moich
    pieniedzy. Tylko tyle i az tyle. Mogly one sobie w tym czasie spokojnie
    lezec na ekoncie i wowczas wymiernej straty bym nie poniosl bo bank te
    odsetki naliczyl. Moglem pieniadze przelac na emaxplus i wtedy moja strata
    to oprocentowanie emaxplus - % ekonta. Moglem wreszcie kupic za te pieniadze
    kupony totolotka i wygrac 100 milionow zl. Moglem tez te pieniadze
    przeznaczyc na kontrakt terminowy i wtopic, wtedy powinienem dziekowac
    bankowi ze uchronil mnie przed tym. Nie ma sensu wykazywac wymiernej straty
    i nikogo to nie powinno obchodzic.

    Jestem tylko zniesmaczony tym ,jak banki (nie tylko mbank, mialem i mam do
    czynienia z innymi) traktuja swoich klientow. Moze i wygralbym sprawe w
    sadzie ale dla niewielkiej kwoty szkoda na to wysilku. Bank dobrze o tym wie
    i dlatego spuszcza mnie na drzewo.

    Nie jestem prawnikiem, chcialbym sie dowiedziec czego mozna sie od nich
    domagac i na podstawie jakiego artykulu.

    --
    rw