eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank/forumRe: mbank/forum
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank/forum
    Date: Tue, 27 Jan 2004 21:32:15 +0100
    Organization: Aster City Cable
    Lines: 45
    Message-ID: <bv6hsa$rcg$1@mamut.aster.pl>
    References: <bv69l7$5h1$1@topaz.icpnet.pl> <5...@n...onet.pl>
    <bv6c56$25jb$1@omega.artcom.pl>
    <m...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 188-bem-3.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mamut.aster.pl 1075235530 28048 62.121.82.188 (27 Jan 2004 20:32:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jan 2004 20:32:10 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...pl
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Server-Info: http://www.aster.pl/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:280778
    [ ukryj nagłówki ]

    "devnull" <d...@n...net> wrote in message
    news:mldd1011poe98h5vqcpok6i3q3droad2uj@4ax.com...
    > Zaufanie publiczne stracili przede wszystkim z powodu naglej zmiany
    filozofii
    > dzialania, ot tak z dnia nadzien

    Wcale nie - oplata obowiazuje od 15 II.

    >, bez zadnych sondazy

    Bzdura kolejna - byl sondaz.

    >, bez zadnej debaty,

    Kazda zmiane TOiP banki maja konsultowac z klientami? Co by daly takie
    konsultacje? Przeciez klienci zawsze beda przeciwni podwyzkom.

    > Jak mozna nazwac instytucja *zaufania* publicznego firme, ktora tak
    postepuje?

    Jak? Podnosi oplaty? Skoro podniesienie oplat wiaze sie ze strata zaufania
    to wszystkie banki dawno je stracily.

    > Postepuje wbrew wlasnej wypracowanej przez siebie filozofii dzialania,
    > polegajacej na - jak czesto sami sie chelpili - sluchania klienta,
    pozostawania
    > w interaktywnym kontakcie z klientem i utrzymywania bezplatnymi
    podstawowych
    > uslug banku - to wszystko przeciez lezalo u podstaw ich dzialania -
    stanowilo
    > wszystkie ich podstawowe hasla jakimi operowali.

    Zycie sie zmienia. Filozofie tez. Tylko krowa nie zmienia pogladow.

    > A teraz z tego wszystkiego zostal tylko gruz i popiol (bo nic juz nie stoi
    na
    > przeszkodzie przeciwko wprowadzaniu dalszych oplat za podstawowe uslugi).

    A wczesniej stalo?


    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1