  • Data: 2009-04-11 18:18:00
    Temat: Re: mbank i problem z wypowiedzeniem umowy
    Od: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Apr 2009, Tristan wrote:

    > No na tym piśmie też wpisałem numer dowodu. Wpisz tamtego, który mają u
    > siebie w systemie. Żeby im się zgadzało.

    Mogę tak zrobić, ale oni w tym systemie mają też, że to jest jeszcze
    zielony dowód, więc nie wiem czy jest sens stosowanie w moim przypadku
    formułki "legitymujący się dowodem osobistym nr....". Kurde, od czasu
    założenia tego konta osiem lat temu ten dowód chyba do niczego nie był mi
    potrzebny więc nie bardzo mi się chce bujać po urzędach w celu wyrobienia
    czegoś czego używam średnio raz na 10 lat.